HTML

Egy sírásó naplója

Történetek egy sírásó tollából...

Friss topikok

  • photoblogger (törölt): Van még több ilyen sztorid? Vagy hasonlók? Engem érdekelnének:) (2013.03.09. 22:47) Egy öngyilkossági kísérlet története
  • egy_siraso_naploja: Nem az a célom. Nemsokára megírom az első beszámolót, csak még el kell döntenem mit írjak. Kezdetb... (2009.11.27. 13:08) Első bejegyzés

Linkblog

A vonat I.

egy_siraso_naploja 2010.03.10. 14:07

A most következő történetet csak erős gyomrúak olvassák tovább, mivel felkavaró leírás következik.

A történet a '90-es évek közepe táján játszódott le egy hideg januári szombat hajnalban. Ügyeletes voltam, otthon aludtam. Úgy 3 óra magasságában csörgött a telefon, hogy öltözzek, 10 perc múlva itt van értem a kocsi. Felöltöztem, összeszedtem a motyómat és mire kiértem a kapuba már be is fordult a számomra jól ismert sötétszürke Ford Transit. Beültem a két másik kolléga mellé. Kérdeztem, hogy hova megyünk. Mondták, hogy a rendőrök hívtak az egyik város közeli vasútátjáróhoz. Ekkor már sejtettem, hogy nem egy szokásos éjszakai "exit" elé nézünk. A bal oldalon látható kép csupán illusztráció!

Már távolról láttam az "édeshármast" (mentő-rendőr-tűzoltó) a szántóföld közepén villogni. A vonat az átjárótól kb 150 méterre állt, körülötte mindenfele autóalkatrászek. Odamentünk a helyszínelő rendőrökhöz, hogy elkezdhetjük-e a munkát. Az engedélyt megkaptuk, tehát elidnultunk összegyűjteni a maradványokat. A látvány leírhatatlan, nem tudom kifejezni teljes valójában, de azért megpróbálom leírni, amit akkor éjjel láttunk.

A 3 test teljesen össze volt roncsolódva, nem volt 3-4 kilónál nagyobb darab. Az autó szabályosan kettészakadt, a benne ülőkkel együtt. A vonat szabályosan bedarálta az egyik testet, amit a kerekek közül kellett kiszednünk cafatonként. Ha az ember nem tudná, hogy pár órája azok a cafatok még egy ember darabjai voltak nem is tudná megkülönböztetni egy marák sertésapróléktól. Komolyan... A zsákokba csak úgy naggyából sikerült szétválogatni a darabokat, ahol volt felismerhető bőr a csonkokon, ott aszerint válogattuk szét, a többit meg "csak úgy" beraktuk a zsákokba. Legalább 2 órába telt mire a "naggyát" sikerült összeszednünk.

A rendőrök később elmondták, hogy feltételezhetően mi is történt. 3 fiatal a közeli diszkóból tartott hazafelé. Nem tudni miért, de letértek a betonútról és a szántón átívelő földúton folytatták - feltehetően illuminált - útjukat. A féreeső átjáróhoz máltóan csupán fénysorompó jelezte a vonat közeledtét. A kocsi ennek ellenére ráhajtott a sínekre, amikor épp jött a vonat kettétépte a személyautót.

 

Nem ez volt az egyetlen eset, amikor "darálthús" kellett szednem, de ezeket majd később leírom.

Címkék: történet vonat

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sirasonaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr581828484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása